Dorazila Vám objednávka, ale chcete využiť právo na vrátenie tovaru?

Kupujúci má právo zrušiť/stornovať svoju objednávku hneď po jej zadaní, ako aj pred dodaním tovaru. V takom prípade nevzniká kupujúcemu povinnosť platby z dôvodu odstúpenia od kúpnej zmluvy. O zrušení objednávky nás môžete informovať e-mailom, telefonicky alebo písomne.

Do 14 dní od prevzatia tovaru môže kupujúci odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodov v súlade s vyhláškou 17/1999 o zmluvách uzavretých v neprítomnosti. (ii.5.) v súlade s §§ 4 a 5 nariadenia vlády.

Kupujúci je oprávnený uplatniť svoje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy pred použitím tovaru! Vrátený tovar nesmie byť poškodený ani používaný, okrem všeobecne akceptovaného minimálneho použitia, ako je skúška a kontrola výrobku. Vrátený výrobok musí obsahovať papierovú etiketu/visačku a pôvodné balenie.
Pokiaľ je vrátený tovar poškodený, neúplný, použitý, špinavý alebo chlpatý, môže Ortopet odmietnuť možnosť vrátenia peňazí.

K produktu je vždy priložená originálna faktúra.

Náklady vzniknuté v súvislosti s vrátením tovaru z dôvodu uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy znáša kupujúci. Balík odoslaný na dobierku nemáme možnosť prijať.

V prípade požiadania o vrátenie peňazí bude kúpna cena vrátená výhradne bankovým prevodom na číslo bankového účtu uvedené kupujúcim alebo na účet, z ktorého bola uskutočnená platba kartou. K tomu prosím zadajte číslo bankového účtu (IBAN, SWIFT) a názov majiteľa účtu.

V prípade odstúpenia od kupnej zmluvy bude bezodkladne, avšak najneskôr 14 dní kúpna cena tovaru vrátená kupujúcemu.

Proces vrátenia tovaru

1. Chcete vrátiť tovar ako hosť alebo registrovaný zákazník?
Ak ste nakúpili ako HOSŤ, budeme potrebovať vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy. Verziu na stiahnutie nájdete na stránke Sledovania hostí. Prihláste sa pomocou ID objednávky a e-mailovej adresy, ktorú ste uviedli pri zadávaní objednávky. ID objednávky bude uvedené v e-mailovej správe, ktorú ste dostali, a pozostáva z 9 písmen.
Ako REGISTROVANÝ KUPUJÚCI môžete nahlásiť a sledovať vrátenie svojho tovaru online. Po prihlásení máte prístup k príslušnej objednávke prostredníctvom tlačidla Detaily na stránke História objednávok a podrobnosti pod menu Môj účet.
Ak uprednostňujete podávanie žiadostí online, môžete sa zaregistrovať na stránke Sledovania hostí zadaním hesla.
V opačnom prípade si na stránke stiahnite ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, vytlačte ju, vyplňte a priložte k svojmu balíku.
Ak sa nachádzate v lehote na vrátenie tovaru, môžete si v tabuľke na ľavej strane objednaného(-ých) produktu(-ov) VYBRAŤ produkt(-y), ktorý(-é) chcete vrátiť.
V prípade potreby nezabudnite zadať svoje bankové údaje do textového poľa pod tabuľkou. Tlačidlom Požiadať o vrátenie sa spustí proces.
2. Príprava balíka na vrátenie
Ak je to možné, produkt(y) bezpečne zabaľte do pôvodnej krabice objednávky, ak nie, použite vhodný obal na prepravu.

Je dôležité, aby ste do obalu priložili originálnu faktúru.
Faktúra vám bola zaslaná ako príloha e-mailu, ale ak ste si ju objednali ako registrovaný zákazník, nájdete ju aj vo svojom účte v detailoch objednávky.

Ak nakupujete ako hosť, priložte k balíku aj formulár na odstúpenie od zmluvy.
Údaje potrebné na odoslanie kuriérom alebo vytvorenie vlastného štítku:

Ortopet Shop
Budapešť
Csata utca 32.
1135
info@ortopet.hu
+36301942078
3. Prijatie zásielky
Do 1-3 pracovných dní od prijatia skontrolujeme stav vráteného produktu (produktov) o čom Vás budeme informovať e-mailom.